Wishlist


Min garderob är riktigt dåligt förberedd inför hösten.. Lider av extra stor brist på speciellt sex saker:

Bra vardagsväska - Denna från Jimmy Choo hade inte suttit fel
Stövlar - De svarta jag köpte förra året höll mindre bra, och Acne Pistols har länge varit en favorit
Sköna koftor - Miu Miu, behöver jag säga mer?
Jeans - Acne igen
Partyklänning - En riktigt fabulous klänning hade inte suttit fel, som denna från Marchesa
Lite färg - Armband från Marni

Back to normal



Idag slutar semestern, och sommartiderna känns väldigt förbi. Det bästa med hösten? Att kunna svepa in sig i en skön sjal.. Vad tycker ni bäst om med hösten?

Lace & Leather


Höst i luften


Hösten har alltid varit min favoritårstid när det gäller kläder. I år känner jag mig mest oinspirerad, men en outfit som denna hade ju inte suttit fel ikväll. Det ska väl å andra sidan inte vara några problem - både skinnjackan och en liknande klänning hänger i garderoben.

Spetsklänning från Jill Stuart, skinnjacka från Weekday, skor från Jimmy Choo (med en liten dragkedja) och halsband från Roberto Cavalli.

The 80's back and so am I


Madonna fyller 50 år, och kanal 5 firar med att visa hennes gamla filmer. För tillfället är Desperately seeking Susan på skärmen och jag tycker mig se en viss likhet - i kläderna förstås. Slå på tv:n och kolla själv.

By the way: I'm back!

RSS 2.0