Friday night

image245
Imorgon är det ju faktiskt fredag igen, veckorna går fort! Jag siktar på en lugn kväll då det blivit väldigt lite sömn i veckan, men det är ju inte alltid det slutar som man trott och ute i partynatten skulle jag vilja glida runt iförd denna drömoutfit. Jag gillar fjäderjackan, om man klär ner den lite lagom. Dessutom är det är något speciellt med att blanda lyxigt och billigt, men inte som man uttrycker sig om en viss väska från Gucci i Ugly Betty, "Oh no, it's touching polyester".

Topp: DAY Birger et Mikkelsen
Jacka: Fluffigt med strutsfjädrar från Notte by Marchesa
Jeans: Klassiska, svarta, tighta och billiga från Cheap Monday
Armband: Hos cocoo.se finns denna sötnosen för bara 165 kr
Pumps: Med platå från kungen av skor, Christian Louboutin

Nu när jag satt och spanade lite på Cheap Mondays hemsida förstår jag varför mina blå jeans alltid tappar formen när jag använt dem nån dag, de är nämligen vad de kallar "Very Stretch". Å andra sidan tycks alla mina jeans växa, eller är det jag som krymper? Tips på jeans som inte växer mottages med glädje. Så även tips på hur man gör för att sluta krympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0