Mellandagsrea

image264
Tog en tur på rean i Malmö idag, och visst hittade jag nåt, men inte var det på rea.. Ett par grå jeans från Cheap Monday fick följa med mig tillsammans med ögonskugga från Face till att sota (i färgen Thunder) som passar bra till nyår samt Aloe Vera Gel från Face. Mirakelkräm, rekommenderas verkligen! Går in i huden på en minut och är godis för min vintertorra hy.

Inne på Zara var det kaos, jag hade tänkt köpa på mig ett par av deras satinpumps med rosett, men hittade bara en blå vänstersko och en röd högersko (båda i min storlek förstås). Vem köper två skor i olika färg? Eller ännu värre, vem gömmer skorna för att ingen annan skall kunna köpa dem!?



Kommentarer
Postat av: monika

shit, imorn beger jag mig ut i kaoset har i london

LONDONBLOGGEN

2007-12-27 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0