Test: John Frieda Sheer Blonde shampoo

image227
En del av er kanske minns att jag köpte ett nytt shampoo till blont hår för ett tag sen som jag lovade att recensera, och nu är det dags!

Pris: 95 kr på Kicks
Effekt: På förpackningen står det att schampoot vårdar håret och att det ger extra glans åt blont hår. Ger jättemjukt, fint hår och jag upplever helt klart att min blondering ser fräschare ut än vad den gjorde tidigare. De håller alltså vad de lovar! Ger lagom mycket volym och håller håret fräscht tillräckligt länge.
Doft & konstistens: Lagom flytande utan att vara rinnig, doftar lite konstigt men inte illa och doften försvinner när du sköljt ur shampot.
Förpackning: Tub, vilket gör att inget vatten rinner in som det gör i många schampooflaskor, lätt att kontrollera mängden man får ut och en tub räcker ganska länge.
Betyg: 4,5 av 5, ett underbart shampoo, men ger ingen "halleluja-effekt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0