Fabulous Friday

image194
Det blev en hel del shopping på Nova idag, det är verkligen jättemysigt att gå runt i affärer och titta med en chailatte i handen. Hittade en jättesöt kofta på Vero Moda, och kunde helt enkelt inte låta bli trots att det egentligen var något varmt jag letade efter. Bilden gör den verkligen inte rättvisa då den egentligen är lila. Det blev lite impulsshopping också, ytterligare ett smycke från Friis&Co fick följa med hem! Halsbandet med den högklackade skon kändes bara som gjort för mig. Testar ett nytt shampo för blont hår också, hoppas det är bra, någon som testat?

Mina fötter lever i förnekelse, idag gick jag runt i högklackade sandaler trots att det är iskallt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0