Fredag (igen)

image162
Är det bara jag som tycker att veckorna rusar iväg? Det var ju inte alls länge sedan det var fredag sist! Jag har varit hemma och varit sjuk idag, skönt att få lite tid till att städa och sånt. Ikväll blir det middag ute, och då skulle jag väldigt gärna ha på mig något lyxigt och fint som en klänning och ett armband från Diane von Furstenberg, skor och kuvertväska från Burberry matchat med läppglans från Dior och parfymen The One från D&G. Diane von Furstenberg är utan tvekan drottningen av klänningar och Burberry har så många snygga vinröda plagg i höst! ♥

Kommentarer
Postat av: jacqueline

klännigen från DVF är verkligen underbar. Om man bara kunde ha den!

2007-09-28 @ 16:40:12
URL: http://www.jaccqueline.blogg.se
Postat av: Carro

jacqueline: Verkligen, tittade på en klänning från henne i våras men insåg att det var lite för tomt i plånboken..

2007-09-29 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0