Höstnyheter..

..hos nelly.se, dessa plagg är mina favoriter:
image160
Den stickade tröjan med kort ärm ser ju bara för skön ut, tänker leta efter något liknande i affär eftersom det känns som ett måste i höst! Den svarta koftan har lite speciell knäppning som gör den roligare än vilken kofta som helst, halsduken är också ett typiskt höstmåste precis som läppstiftsrött (koftan till höger). Klänningen är en gammal favoritmodell och jag älskar det söta rosa paketet med lyxiga stringtrosor från Dolce&Gabbana. Jag har precis inhandlat det senaste numret av svenska Elle, så efter lite pluggande ska jag dränka mig själv i mode! Vad gör du på kvällarna nu när höstmörkret faller på? ♥

Kommentarer
Postat av: My

oh jag vill ha en riktigt mysig halsduk som man kan svinga omkring huvudet utan att det ska se ut som ett huckle :) undra vart man kan hitta den ultimata..

2007-10-01 @ 11:54:35
URL: http://Threeofakind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0