My regular make up

image164

Detta är det smink jag oftast använder, ibland mer och ibland mindre. Alla dessa produkter är såna som har fastnat och som jag inte har en tanke på att byta ut mot någon annan. Jag försöker dra ut på att börja med foundation inför vintern så länge som möjligt eftersom det inte är bra för hyn, så för tillfället använder jag bara mascara till vardags. Vilka sminkprodukter har du fastnat för?
Foundation, Diorskin Fluide i färgen 202
Rouge i färgen Sand och rougeborste från Make up store
Ögonskugga, Cybershadow i färgen Sable från Make up store
Mascara, Diorshow Blackout
Läppglans från Face Stockholm i färgen Rose


Kommentarer
Postat av: Tove

Älskar Diorshow mascaran!

2007-09-29 @ 15:31:20
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0