Passion fruit pop från Victoria's secret

image142
Jag gillar verkligen Victoria's secret! Förutom ursnygga underkläder säljer de även en massa bra skönhetsprodukter. Tyvärr har de ju ingen butik i detta landet, och hittills har jag inte hittat någon återförsäljare. Vet ni någon kanske? Jag fick deras hudlotion (längst till höger på bilden) av någon som varit i USA för ett tag sen, gott luktar den, den kladdar inte och man får härligt len hud. Dessutom testade jag hennes läppglans som ger större läppar, vill ha..

Kommentarer
Postat av: Kristina

När jag flög sist så mellanlandade jag i Köpenhamn och på taxfreen där hade de ett ställ med VS prylar. Blev väldigt förvånad men glad!

2007-09-12 @ 21:52:27
URL: http://kristinasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0