Test: Loréal Elvital hårinpackning

image157
Loréal Elvital Color vive hårinpackning

Pris: Billig, under 50 kr
Inköpsställe: Finns hos nästan alla matbutiker
Konsistens: Lagom krämig, inte sådär rinnig som inpackningar kan vara, lite svår att tvätta ur
Färg och doft: Fräscht ljusrosa färg, diskret doft vilket är bra eftersom den doftar lite "billigt"
Resultat: Håret blir mjukt, men inte sådär underbart babymjukt som det kan bli med rätt inpackning. Den ger lite extra glans åt färgen i mitt blonderade hår. Med tanke på priset så blir jag positivt överraskad, men ska du använda den rekommenderar jag att du varierar med en lite dyrare inpackning emellanåt. Jag hade den i håret ca 30 min, på förpackningen står det 1-3 min.
Betyg: ♥♥♥ av fem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0