Underbara lördag

image452
Idag blir det myskväll hemma för min del, då det var utgång igår och då jag fortfarande inte är helt frisk. Hade jag gett mig ut på äventyr hade jag gärna gjort det i denna outfit!

Klänning: Narciso Rodriguez (Net-a-porter)
Jacka: Jeansjacka från Topshop, klipper man av den blir den ännu finare
Heels: Även de från Topshop
Armband: Jade Jagger, med dödskallar
Clutch: Sockersöt från Miu Miu

Igår blev det promenad hem i ösregn och Skåne-blåst, då uppskattade jag verkligen att jag tog jeans på mig istället för klänning som jag hade planerat.. Kläder efter väder heter det ju.

Kommentarer
Postat av: maria

Snyggt !

2008-04-13 @ 12:38:40
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0