Godmorgon världen!

image328
Jag längtar till sommaren! Därför peppar jag mig själv med bilder från Italien. När alla andra sliter på jobbet idag är jag ledig och åker till Malmö för en shoppingtur! Det ni.. Solen sken några sekunder så jag har bestämt mig för att förneka vintern, idag blir det höstjackan och en tunn scarf istället för goosen och tjock halsduk! Jag vet, jag kommer att frysa men vad gör det?

Och förresten, synsam håller vad de lovar om nöjda kunder.. När min lins gick sönder igår och leveransen av de nya var sen letade de snällt fram ett par endagslinser åt mig med nästan rätt styrka. Nu har de nya linserna dessutom kommit, så det blir att hämta ut dem på omvägen till tåget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0