Färgglada fötter

image298
Inför våren drömmer jag om skor i alla regnbågens färger! Helst pumps om jag får bestämma. Ett par kornblå har jag sedan förra sommaren, men det behövs ytterliggare påfyllnad på den färgglada fronten. Ett par färgglada skor kan nämligen rädda vilken outfit som helst ♥

Idag passade jag på att klippa luggen på mig själv, och jag lyckades efter många om och men. Men visst är det mindre stressfyllt att göra det hos en frisör. Just nu ligger jag på botten när det gäller lust att klä mig. Jag är verkligen ingen vintermänniska, så här års blir det på höjden ett par jeans tillsammans med ett linne och en cardigan (+långkalsonger förstås). Snacka om att jag längtar efter solen.

Kommentarer
Postat av: Marte

Funky med fargesterke sko:D

2008-01-18 @ 23:16:45
URL: http://marteverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0